Telian puhelinliittymissä on tällä hetkellä häiriöitä. Jos et saa meitä puhelimitse kiinni, ota yhteyttä esim. sähköpostilla tai Wilman välityksellä.
Lounais-Hämeen koulutuskuntayhtymä pyrkii takaamaan lhkk.fi-sivuston saavutettavuuden Euroopan parlamentin ja neuvoston direktiivin (EU) 2016/2102 täytäntöönpanemiseksi annetun kansallisen lainsäädännön ja digitaalisten palvelujen tarjoamista koskevan lain 306/2019 mukaisesti.
Tämä saavutettavuusseloste koskee Lounais-Hämeen koulutuskuntayhtymän verkkosivustoa lhkk.fi.
Seloste on koottu Digitoimisto Dude Oy:n asiantuntija-arvion pohjalta. Varsinaista saavutettavuusauditointia ei ole toteutettu. Arviossa esiin tulleet puutteet ja kehittämiskohteet saavutettavuuteen on korjattu tai korjataan ensi tilassa edellä mainitun mukaisesti.
Lhkk.fi täyttää Lain digitaalisten palvelujen tarjoamisesta 306/2019 vaatimukset osittain. Iso osa asioista on kunnossa. Vaatimusten noudattamatta jättämiset mainitaan alla kohdassa Ei-saavutettava sisältö.
Selostetta päivitetään sitä mukaa kun puutteita saadaan korjattua tai niitä havaitaan. Seloste on laadittu 30.5.2024. Selostetta on päivitetty viimeksi 30.5.2024. Saavutettavuuspuutteet pyritään korjaamaan niin pian kuin mahdollista.
Verkkopalvelussa on sisältöjä, joiden ei lain mukaan tarvitse olla saavutettavia. Tällaisia sisältöjä ovat video- tai äänitallenteet, jotka on julkaistu ennen 1.9.2020.
Yhteystiedot ja palaute saavutettavuudesta palautelomakkeella: https://www.lhkk.fi/ota-yhteytta
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus@savi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
Tarjoamme tukea käyttäjille, joille digipalvelut eivät ole saavutettavissa. Verkkosivuillamme on saatavissa chat-palvelu ja voit asioida myös suoraan eri yksiköihin puhelimitse tai sähköpostitse.